Retur av Produkt
DOA, feil på eller skadet produkt
Transportskader
Har du mottatt varer som er skadet under transport, må du gi beskjed innen 7 dager på skjulte skader. Hvis emballasje er skadet, må du umiddelbart ta det opp med sjåfør ved mottak, slik at de kan markere mulig transportskade på forsendelsen. Synlig skade på emballasje kan føre til avvist retur hvis det er ikke lagt merke til ved varemottak og meldt til sjåfør.
DOA (Dead on arrival)
Hvis du har mottatt et produkt som er defekt ved leveranse er det viktig at du tar raskt kontakt med oss. Produsent har 7 dager frist fra levering av produkt til at sak er innmeldt.
​
​
​
​
Retur
Har du mottatt feil vare eller feil antall? Søk retur og vi hjelper deg så raskt som mulig! 

Ta kontakt med oss på følgende måte:
Opprett sak direkte på ordre
Logg inn - Finn ordre - Velg vareretur
Oppgi detaljert beskrivelse av problemet eller problemet med produkt(ene).
Merk av for bytte/reparasjon og søk om retur
Du kan også opprette sak ved å sende epost til salg@expit.no
Sørg for at du har med:
Feilbeskrivelse
Produktnavn, produktnummer og serienummer
Ordrenummer eller fakturanummer på opprinnelig ordre
Eventuell dokumentasjon og bilder
Ta alltid kontakt med oss på forhånd for å motta returinstruksjoner. 

IKKE send varer i retur som ikke er merket med returnummer.