Helpdesk og support
Vi anbefaler at du besøker produsentens brukerstøtte før du registrerer en servicesak hos oss. Her finner du dokumentasjon, drivere, kjente feil mm. Vi erfarer også at kundene får raskere løst sin utfordring ved å kontakte produsent direkte, slik at man slipper mellomledd ved diagnostisering.
Ha produktnummer og serienummer tilgjengelig og kontakt ønsket partner:
Ring HP brukerstøtte på 23 50 20 19
Meld inn sak elektronisk:
http://www8.hp.com/no/no/contact-hp/contact.html
Ring Lenovo brukerstøtte på 21 95 94 60
Meld inn sak elektronisk:
https://pcsupport.lenovo.com/no/en/
Ring Dell brukerstøtte på 67 11 68 82
Meld inn sak elektronisk:
https://www.dell.com/support/incidents-online/no/no/nobsdt1/contactus/Dynamic
Opprett sak direkte på ordre.
Logg inn - Finn ordre - Velg vareretur.
Oppgi detaljert beskrivelse av problemet eller problemet med produkt(ene).
Merk av for bytte/reparasjon og Søk om retur.
Om saken ikke gjelder en ordre eller produkt, opprett sak ved å sende epost til salg@expit.no.