Helpdesk og support

Registrer servicesak og brukerstøtte

Vi anbefaler at du besøker produsentens brukerstøtte før du registrerer en servicesak hos oss. Her finner du dokumentasjon, drivere, kjente feil mm. Vi erfarer også at kundene får raskere løst sin utfordring ved å kontakte produsent direkte, slik at man slipper mellomledd ved diagnostisering. Ha produktnummer og serienummer tilgjengelig og kontakt ønsket partner:

HP.JPG
Lenovo.JPG
dell.JPG

Ring HP brukerstøtte på 23 50 20 19

Meld inn sak elektronisk 
http://www8.hp.com/no/no/contact-hp/contact.html

Ring Lenovo brukerstøtte på 21 95 94 60

Meld inn sak elektronisk https://pcsupport.lenovo.com/no/en/

Ring Dell brukerstøtte på 67 11 68 82

Meld inn sak elektronisk 
https://www.dell.com/support/incidents-online/no/no/nobsdt1/contactus/Dynamic

expit logo transparent.png

Opprett sak direkte på ordre
Logg inn - Finn ordre - Velg vareretur
Oppgi detaljert beskrivelse av problemet eller problemet med produkt(ene)
Merk av for bytte/reparasjon og Søk om retur. 

Om saken ikke gjelder en ordre eller produkt, opprett sak ved å sende epost til salg@expit.no

 

call center 2.jpg